На думку фахівця, більшість дітей панічно боїться отримати негативну оцінку, тому їх досить рідко можна побачити радісними, коли повертаються зі школи. «Шкільний бал» — це мішанина різного типу. Робити цифри з успішності дитини неможливо «, — зазначив Греков.
Новітня система, яку пропонує експерт, базується на рівному розподілі навчальних досягнень. До її складу входять чотири компоненти. Перший — це безпосередньо самі знання, все, що необхідно запам’ятати для успішного майбутнього: теореми, іноземні слова, аксіоми, визначення.
Наступна складова передбачає отримання навичок. Педагог враховує повторювані дії, допомагає учневі довести до автоматизму і не замислюватися в наступний раз при їх виконанні. Наприклад, як при скороченні дробів.
Важливими компонентами він вважає також перевірку звичайним тестом в режимі «питання-відповіді», але тут потрібно звертати увагу виключно на швидкість реакції дитини.
І найбільш вагомими в системі освіти Греков вважає так звані «відкриті алгоритми» — постановка логічних задач, для вирішення яких знадобляться не тільки набуті знання, а й практичні навички і життєвий досвід.
«Результат рішення може бути неправильним. Це не важливо. Відкрите питання може і зовсім не мати» правильного «відповіді», — вважає педагог.